بدان با یاد تو

 

 

اگر رفتم  

 اگر ماندم 

  اگر بودم 

   اگر هستم 

     بدان با یاد تو زنده ام 

    اگر رودم 

   اگر دریا 

  اگر صخره  

 اگر صحرا 

   بدان اینگونه هم با یاد تو شادم 

    اگر خندان 

     اگر گریان 

      اگر آرام 

       اگر شیطان 

      بدان اینطور هم با یاد تو خندان خندانم 

    اگر سبزم 

   اگر زیبا 

  اگر زردم  

 و نازیبا 

بدان با یاد تو اینگونه ام---دلشاد دلشادم 

 اگر پائیز پائیزم 

  اگر سر شاد و تابستان 

   اگر باران 

    اگر برفم 

     اگر؛من مه و گاهی ابر بارانم

    بدان هرگونه که باشم. با یاد تو ؛دلشاد و سرشادم. 

شاعر:مریم فارسی 

نظرات 2 + ارسال نظر
راحیل چهارشنبه 29 مهر 1388 ساعت 18:34 http://www.movafaghiyat-20.blogfa.com

سلام شعر قشنگی بود ممنون که به من سر زدی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 تیر 1389 ساعت 00:26

دارم یکی یکی پستای وبلاگتو می خونم چون... چون یه کمی خیلی کم کمتر! احساس نزدیکی میکنم باهات...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد