غزل زندگی

 

 

زندگی ناخواسته اومدن 

اولش شهد گل و تا آخرش بی عسل 

زندگی، غصه هارو شمردن 

اشک ریختن و خنده ها رو ندیدن 

زندگی با گریه اومدن و با گریه هم رفتن 

زندگی الکی دل خوش کردن 

شادیهارو فقط، تو قصه ها و فیلم ها دیدن 

زندگی دنیای پوچ حسرت 

خدا رو ندیدن و الکی دلبستن 

زندگی بار گرون زیستن 

گاهی باهم بودن و همیشه تنها موندن 

زندگی رود روون رفتن 

بیهوده،به پای این و اون سوختن 

زندگی محبت و ندیدن 

تلخی روزگارو کشیدن 

زندگی همدمی نداشتن 

دردهارو درون خود ریختن 

زندگی غروبهارو شمردن 

در انتطار رفتن و رهائی پیدا کردن  

زندگی................................ 

شاعر: مریم فارسی  

نظرات 4 + ارسال نظر
علی دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 18:09 http://www.ansd.blogsky.com

مریم جان ممنون سرزدی ولی تو رو خدا فارسی کامنت بنویس باشه

پیمان دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 19:14 http://ghoghnoos-man.blogfa.com/

اگر کلمه دوستت دارم نمایشگر عشق خدایی من نسبت به توست
اگر کلمه دوستت دارم راضی کننده و تسکین دهنده قلبهاست
اگر کلمه دوستت دارم پایان همه جدایی هاست
اگر کلمه دوستت دارم نشانگر اشتیاق راستین من نسبت به توست

اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست
پس با تمام وجود فریاد میزنم
* دنیای زیبای من دوستت دارم *

سلام عزیزم
ممنون که خبرم کردی
مثل همیشه عـــــــــــــــــالی بود

امید(بی سرزمین تر ازباد) پنج‌شنبه 24 آذر 1390 ساعت 22:14

زندگی بافتن یه قالیست
نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی
نقشه از قبل مشخص شدست
تو در این بین فقط می بافی
نقشه را خوب ببین
نکند آخرکار قالی زندگیت را نخرند
سلام
آپت زیبا بود

پیمان یکشنبه 27 آذر 1390 ساعت 00:27 http://ghoghnoos-man.blogfa.com/

سلام مرسی تو خوبی عزیزم ؟
ممنون که بهم سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد