یادمان بماند

 

 

همیشه یادمان بماند 

عشق رویائی به ظاهر زیباست 

دوستی فقط یه دنیا خاطره است 

خنده های شادی، همه ظاهری است

و  

   گریه ها همه از ته دل  

و  

   آه ها همه پر از احساس و اندوه 

چشمها همه ابری و  آماده بارش  

نگاه ها همه منتظر  

و  

عمق نگاه ها، پر از دلگیری 

 

شاعر: مریم فارسی 

نظرات 3 + ارسال نظر
کسری دلیر جمعه 13 آبان 1390 ساعت 15:20 http://mybrokenheart.blogfa.com/

فراموشی رسم ما نیست،به حضور رسیده ایم که فراموش نشویم ...

حسن بلبلی شنبه 21 آبان 1390 ساعت 15:31 http://hasanbolboli.blogfa.com/

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود خدا بر شما
خوبین

.......@@......@..........@
............@....@........@
.......@@@@@@@@@
.............................@
.....................@.@....@
.....................................
.................................
.........@........................
.....................................
........@@..........@......@
.............@......@........@
........@@@@@@.........@@@@
.......................@................@
.........................@.......@.@....@
...............................................@
.................................................
.................@.......@@@@..................
.................@...............@...........
.................@..............@............
.........@.....@.............@.............@
..@@@@@@@.....@.......@@@@@@
..@@.................@........................
.............@...........@....................
..............................@...............
رسول اکرم ص میفرمایند

آسایش و راحتى، کامیابى و رستگارى و پیروزى، برکت و گذشت و تندرستى و عافیت، بشارت و خرّمى و رضایتمندى، قرب و خویشاوندى، یارى و پیروزى و توانمندى، شادى و محبّت، از سوى خداى متعال، بر کسى باد که على بن ابى طالب را دوست بدارد، ولایت او را بپذیرد، به او اقتدا کند، به برترى او اقرار نماید، و امامانِ پس از او را به ولایت بپذیرد. بر من است که آنان را در شفاعتم وارد کنم. بر پروردگار من است که خواسته مرا درباره آنان اجابت کند. آنان پیروان من هستند و هر که از من پیروى کند، از من است.
اللهم عجل لولیک الفرج
یاعلی

پیمان چهارشنبه 2 آذر 1390 ساعت 21:43 http://ghoghnoos-man.blogfa.com

سلام عزیز
وبلاگ زیبایی داری
اگر تمایل به لینک کردن داری لطفا من رو با نام "ققنوس من" لینک کن
فقط بعد از اینکه لینک کردی خبر بده و بگو منم با چه اسمی شما رو لینک کنم
ممنون دوست عزیز
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد