از این دل کوچکم دگر پر نکشید

 

 

روی این صفحه تنهائی من  

خط نکشید  

از این دل کوچکم دگر پر نکشید 

 از  قفس فراموشی دگر پر بکشید 

بگذارید که من هم باشم 

من همین جام ، مرا خط نکشید  

آمدم تا بنویسم کمی از تنهائی 

توی این دفتر بی نقش و نگارم بکشید  

روی این صفحه تنهائی من  

خط نکشید  

از این دل کوچکم دگر پر نکشید 

 شاعر: مریم فارسی 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
کسری دلیر سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 21:10 http://mybrokenheart.blogfa.com/

هریم....خیلی قشنگ بود

روی این صفحه تنهائی من خط نکشید

مینا جون مرتضی سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 15:00 http://2crazyloveer.blogfa.com/

وا اینجا چرا اینطوری شد ؟

یه شخص خاص یکشنبه 16 مرداد 1390 ساعت 23:05 http://darhamneveshte.blogfa.com



کسری دلیر سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 22:18 http://mybrokenheart.blogfa.com/

____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
آپم و منتظر حضورت _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$
_°_____°______°_____°_____°_____ _$$$
_____________€__________________$$$
_____________€__________________$$$
زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$
_____________€._______________$$$$$
_____________€..____________ $$$$$$$$
____________€€€€€€€._..-?*°*?-.._ ~~~*°*~~~
~~~ _..-?*°*?-..~~~~ _..-?*°*?-.._
_..-?*°*?-..__..-?*°*?-.._
-------------------------------------
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*اینم وسیله!!!* ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)
اگه خواستی ازراه دریا بیاااااااااولی مواظب باش غرق نشی

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°ـ
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/____________________\~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-

کسری دلیر شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 00:12 http://mybrokenheart.blogfa.com/

یه داستان تکان دهنده واقعی تو وبلاگم نوشتم....(حتما بخونش)
[ناراحت][گل][ناراحت][گل][ناراحت][گل][ناراحت][گل][ناراحت][گل]
نظر یادت نره....


¬________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
__@@@@@@@@@@@@@@_______
__@@@@@@@@@@@@@@_______
_______________________________
_________@@@@@@@___________
_____@@@@@@@@@@@_________
___@@@@@______@@@@@_______
__@@@@@_________@@@@@_____
_@@@@@___________@@@@@____
_@@@@@___________@@@@@____
_@@@@@___________@@@@@____
__@@@@@_________@@@@@_____
___@@@@@______@@@@@_______
______@@@@@@@@@@@________
_________@@@@@@@____________
________________________________
__@@@@@____________@@@@@__
___@@@@@__________@@@@@___
____@@@@@________@@@@@____
_____@@@@@______@@@@@_____
______@@@@@____@@@@@______
_______@@@@@__@@@@@_______
________@@@@@@@@@@________
_________@@@@@@@@@________
__________@@@@@@@@_________
___________@@@@@@@_________
____________@@@@@@__________
_______________________________
____@@@@@@@@@@@@@______
____@@@@@@@@@@@@@______
_________________@@@@@______
_________________@@@@@______
_________________@@@@@______
____@@@@@@@@@@@@@______
____@@@@@@@@@@@@@______
_________________@@@@@______
_________________@@@@@______
_________________@@@@@______
____@@@@@@@@@@@@@______
____@@@@@@@@@@@@@______

احسان یکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت 01:10 http://saate24.mihanblog.com

سلام وبلاگه خیلی زیبا و با عشقی دارید به منم سر بزنیددرضمن اگر از اپهاتون باخبرم کنید خوشحال میشم راستی اگه با تبادل لینک هم موافقی بودید حتما بهم بگید تا لینکتون کنم لحظه هاتان مملو از عطر دل انگیز خدا

یه شخص خاص دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت 10:02 http://darhamneveshte.blogfa.com


من همین جام
مرا خط نکشید

زیباست دوست من

نیما دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 15:08 http://n-poems.blogsky.com/

راضی‌ام به اینکه ببینم رضای تو ...
امشب که شعله می زند ماجرای تو بر این سرم که سر بگذارم به پای تو بی تاب و بی قرارم و بی واهمه. ولی جز حرف عاشقانه ندارم برای تو. امشب هزار مرتبه بی تو دلم شکست، یعنی هزار مرتبه مُردم برای تو ...
من راضی ام به این همه دوری ولی نازنین راضی ترم به اینکه ببینم رضای تو ...
حالا درخت و جاده به راهت نشسته اند حالا سکوت و سایه پر است از صدای تو .

دفتر عشق: سقوط برای من زیباترین حادثه است زمانی که مقصد قلب تو باشد.

نیما دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 15:09 http://n-poems.blogsky.com/

چشمانت آخرین چیزی است که از میراث عشق به جا مانده ‌است
آخرین چیزی است که از نامه‌های عاشقانه باقی است
و دستانت... آخرین ِ دفتر‌های حریری است...
بر روی‌شان...
شیرین‌ترین سخنی که نزد من است ثبت شده‌
مرا عشق پرورده‌است، مانند لوح توتیا
و محو نشدم...
در حالی ‌که شعر باخنجرش طعنه می‌زند مرا،
رها کنم تا که توبه کنم
دوستت دارم...
ای کسی که دریاهای جنوب را در چشمانش اندوخته
با من باش
تا دریا به رنگ آبی‌اش بماند...
"نزار قبانی"

alireza پنج‌شنبه 7 مهر 1390 ساعت 01:16 http://ali2br@blogsky.com

Tope top bod kheili bahal bod mano yad khodam andakht bazam bego:-)

نیما شنبه 9 مهر 1390 ساعت 23:58 http://n-poems.blogsky.com/

این شبها
که تمام دارایی ام همین
چشمهای تر است
دلم را بسته ام به رحمت و مهربانی ات
تا رهایش کنی
از بند تعلق به هر چه غیر تو....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد