مسافر

 

وقت رفتن شد ومن باید برم

انگار یه عمر که در قفسم

حالا وقت پر کشیدن من

من حالا منتظر یک سفرم

سفری از شب تاریک به سحر

 رد شدن از لحظه های بی ثمر 

 عبور از روزای سخت و در به در 

حال وقت سفر باید برم 

رفتن و تازه شدن مثل بهار  

گذر از خزون سرد انتظار

 رسیدن به ساحل خوشبختی ها 

دل من،ای دل من طاقت بیار 

من حالا خود خود مسافرم 

از شب و تنهائی ها می گذرم 

می رم و پا می ذارم تو جاده ها 

ظلمت شبای سرد و میشکنم 

دل من فقط به فکر رفتن 

تو سرم هوای پر کشیدن 

حالا جاده ها و من همسفریم 

وقت آزادی از زندون تن 

 وقت آزادی ز زندون غم 

شاعر: مریم فارسی  

نظرات 10 + ارسال نظر
امین جمعه 26 آذر 1389 ساعت 09:23

با اینکه خیلی نا مردی و جواب ندادی
ولی خوشحالم که بازم نوشتی و سلامتی
فکر کنم باید تیتر وبلاگو عوض کنی و من بنویسم که
فراموشی رسم ما نیست
موفق باشی

فرداد شنبه 27 آذر 1389 ساعت 11:04 http://ghabe7.blogsky.com

سلام
چه بخوایی بری...چه رفتن رو نظاره کنی...سخته...والا سخته...
روان و گویا نوشتین دوست من...
همیشه برقرار و پر از دلخوشی باشین.

مریم عکس و شعرت به آدم یه حسی میده


بی معرفت

حسین دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 15:08 http://hesabdari-68.blogfa.com

باسلام
عالیه خوشم اومد .......
....................................باتشکر...................

می رم از شهر تو با یه کولبار از خاطره
دل من مونده پیشت گرچه پاهام مسافره
می گذره همراه جاده یاد تو از تو خیالم
توی ر اه در یغ از ابری که بباره واسه حالم
توی هر گوشه این شهر دارم از عشق تو یادی
می سوزونه منو یادت دلی که به من ندادی
می رم و گم می شم آخر تو غروب دشت غربت
نمی تونم که بمونم توی شهر بی محبت
راه میوفتم بی هدف مقصد راهو نمی دونم
کاش می شد آروم بگیرم ولی افسوس نمی تونم
مثل قاصدک تو جاده که شده همسفر من
من یه قصم که جدایی شده فصل آخر من
توی هر گوشه این شهر دارم از عشق تو یادی
می سوزونه منو یادت دلی که به من ندادی
می رم و گم می شم آخر تو غروب دشت غربت
نمی تونم که بمونم توی شهر بی محبت
سلام
خوبی؟
امیدوار م هر جا هستی موفق و موید باشی

سپیده دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 08:50 http://www.aftabe89.blogfa.com

سلام
از آشنایی با شما خوشحالم
قدم بر دیدگان من نهادی مهربان
سخنانت زیباست و دلنشین
خواهان همراهیت هستم

احد دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 18:01

عالی بود خیلی زیبا

انشالله به آرزوت برسی

هنر چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 20:18

به فکر ماندن نباش , همه میرویم و تنها خداست که می ماند

کسری دلیر یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 23:03 http://mybrokenheart.blogfa.com/

. . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶


دیر زمانیست که سکوت کرده ای ! عاشق طوفان پس از این آرامشم . چیزی بنویس: حرفی بزن : این بار نپرس،تو بگو چه خبر؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد