آشفته از دنیا

  

 

منم آشفته از دنیا 

منم دل خسته از دنیا 

منم دل بسه به ساقی  

منم شکسته از یاران 

اگر خسته ام  از  ساقی 

اگر گریان از دوستان 

بدان تنها شدم بازم 

در این دنیا و آن دنیا 

منم  

سر بار و سرخرمن 

در این جمع و در آن جمع 

اگر 

بازم خدا پرسید 

که آیا آرزو داری  

که برگردی به نوزادی 

که برگردی باز از نو آغاز کنی و بخندی 

جوابم این بود 

و خواهد بو 

نه 

نمی خواهم 

نخواهم خواست 

که چون 

بازم ........................... 

خدایا اشکانم خشکیده 

دگر گریه به پایان  

منم کتاب ناخوانده 

منم آن ............. 

شاعر :مریم فارسی 

نظرات 8 + ارسال نظر
آیسودا یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 11:59 http://www.pggclick.com

سلام
خیلی وبلاگ خوبی داری
اگه دوست داری امارت بالا بره بیا و سایتت را در موتور جستجوی ما ثبت کن!
برای اینکار کافیه سایت خودت را جستجو کنی آدرسشو! به همین راحتی!البته به مثال زیر توجه کن و کپیش کن و فقط آدرس سایت مارا عوض کن و بعد جستجو!!!



مثلا:
Site:www.irpersian.com

مصطفی دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 12:51 http://jokpatogh.blogfa.com

سلام دوست عزیز.

ممنون که اومدی و نظر دادی.......... راستش اون آخری رو بیخیال....


باز هم سر بزن


در ضمن من یه لینک باکس دارم.......... که کمک میکنه به افزایش آمار وبلاگت.... اگه مایل بود تورو توش عضو کنم و تو لینک باکس رو تو وبت قرار بده.

امین سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 21:11

منم آن کتاب ناخوانده
به نظرت کی باید این کتابو بخونه ؟
به نظرت اصلا مهمه که خونده بشه یا نه؟
]چرا ما خودمونو کتابی فرض می کنیم که یکی باید مارو بخونه؟ ها؟
چرا ما بقیه رو نخونیم ؟
آره درستش اینه که ما یا خواننده باشیم یا نویسنده نه خود کتاب که منتظر خونده شدن باشیم

فهیمه پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 10:59 http://www.sokut72.mihanblog.com

سلام.مرسی سرزدی...........


سنخیت عکسات با مطالب جالب بود.بازم به من سر بزن بای

سپیده جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 14:49 http://mynotebook.blogsky.com

من که ارزوی کودکی دارم!

حسن یکشنبه 9 خرداد 1389 ساعت 09:00 http://mahbubeha.blogfa.com

سلام خوبی مریم جون
وبت فوق العاده است هم از نظر قالب هم شعر و هم عکسهاش
سلیقه خوبی داری بهت تبریک میگم
خوشحال میشم به کلبه درویشی ما هم یه سر بزنی
مرسی
منتظرتم
بای

کسری دلیر شنبه 10 مهر 1389 ساعت 00:54 http://iethfaculty.wordpress.com/

i can not promise you that
نمی توانم عهد کنم که
i will not change
تغییر نخواهم کرد
i can not promise you that
نمی توانم عهد کنم که
i will not have many different moods
خلقیات متفاوت نخواهم داشت
i can not promise you that
نمی توانم عهد کنم که
i will not hurt your feeling sometimes
گاهی احساسات تو را جریحه دار نخواهم کرد
i can not promise you that
نمی توانم عهد کنم که
i will not be erratic
آشفته نخواهم شد
i can not promise you that
نمی توانم عهد کنم که
i will always be strong
همواره قوی خواهم بود
i can not promise you that
نمی توانم عهد کنم که
my faults will not show
گناهانم را نشان نخواهم داد
but,...
اما
i do promise you that
می توانم عهد کنم که
i will always be supportive of you
همواره پشتیبان تو خواهم بود
i do promise you that
می توانم عهد کنم که
i will share all my thoughts
افکار و احساساتم را
and feeling with you
با تو سهیم خواهم بود
i do promise you that
می توانم عهد کنم که
yourself i will give you freedom

مریم یکشنبه 18 مهر 1389 ساعت 16:54

سلام
وب عالیی داشتی
دوسسسسسسسسست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد