تنهاترینم

 

 

سازی خواهم ساخت 

                 از جنس درد!

سیمهای آن را  

             از جنس  فریادهایم 

کوک می کنم آن را 

               با ریتم گریه هایم  

نت موسیقی را 

        می نویسم با خونم  

نت به نت سوز  

          را حس خواهید کرد 

هر صفحه از نت را  

          می نویسم 

 ترانه ای از 

         ثانیه به ثانیه زندگی ام 

من اکو ترانه را  

         با صدای ضربان قلبم  

                  جلوه خواهم داد

من خواهم گفت  

              رفتنم را 

                    با همان ساز مبتدی

ترانه ای خواهم ساخت  

           ماندگار

                 تا ببینید چه کشیده ام 

نت های موسیقی را می نویسم 

           و می دهم به موسیقی دانان  

               بنوازند 

          تا درک کنید  سوز زندگیم  را !  

نتی خواهم نوشت 

         تا بدانید تنهاترینم

شاعر:مریم فارسی

                

نظرات 5 + ارسال نظر
بی سرزمین تر از باد پنج‌شنبه 26 آذر 1388 ساعت 23:24 http://www.guitarebiseda.blogfa.com

سلام

روی گیتار با نت دو میخونم من از غم تو

روی گیتار با نت ر زندگی آخرش مرگه

روی گیتار با نت می چرا ای دل پر دردی؟

روی گیتار با نت فا شده دل سنگ خارا

روی گیتار با نت سل شده ام کویر بی گل

روی گیتار با نت لا دل بریدم من ز دنیا



بی سرزمین تر از باد پنج‌شنبه 26 آذر 1388 ساعت 23:26 http://www.guitarebiseda.blogfa.com


سلام دوست گرامی


ممنون که همیشه همراه منی


راستی شما هر شب آپ می کنید؟؟؟؟؟

بی سرزمین تر از باد پنج‌شنبه 26 آذر 1388 ساعت 23:29 http://www.guitarebiseda.blogfa.com

منم یه روزی علاقه زیادی به شعر گفتن داشتم

حدود ۴۰تا ترانه هم گفتم و می خوام یه روزی یه سری از اونارو بسازم و بزنم و بخونم

فعلا که اصلا نه وقت شعر گفتن و دارم نه حوصلشو
اگر هم شعری بگم مرثیه است

بی سرزمین تر از باد پنج‌شنبه 26 آذر 1388 ساعت 23:32 http://www.guitarebiseda.blogfa.com

راستی من عاشق آهنگ نقاب سیاوشم
و فکر می کنم که این بهترین آهنگشه
شماچی؟

*** نقاب ***
هی بازیگر گریه نکن، ما هممون مثل همیم
صبح ها که از خواب پا می شیم، نقاب به صورت می زنیم
یکی معلم می شه و یکی می شه خونه به دوش یکی ترانه ساز می شه ، یکی می شه غزل فروش
کهنه نقاب زندگی، تا شب رو صورت های ماست
گریه های پشت نقاب ، مثل همیشه بی صداست
هر کسی هستی یه دفعه، قد بکش از پشت نقاب
از رونوشته حرف نزن ، رها شو از پیله خواب
نقش یک دریچه رو، رو میله قفس بکش
برای یک بار که شده جای خودت نفس بکش
کاشکی می شد تو زندگی ما خودمون باشیم و بس
تنها برای یک نگاه حتی برای یک نفس
تا کی به جای خود ما ، نقاب ما حرف بزنه
تا کی سکوت و رج زدن نقش نمایش منه
هر کسی هستی یه دفعه، قد بکش از پشت نقاب
از رونوشته حرف نزن ، رها شو از پیله خواب
نقش یک دریچه رو، رو میله قفس بکش
برای یک بار که شده جای خودت نفس بکش
می خوام همین ترانه رو ، رو صحنه فریاد بزنم
نقابم و پاره کنم جای خودم داد بزنم


بغض عشق سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 20:51

ایول خیلی قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد