رفتن و ماندن

 

 

رفتن و ماندن
هردو زیباست
اگر زیبا سازیم
به آرامی،با محبت 
کاری کنیم که یادمان در یادها بماند برای همیشه،اما به نیکی
 اگر همه تنها خاطرات خوش از ما داشته باشند

ما را یاد خواهند کرد حتی اگر نباشیم یا یادی از آنها نکنیم
رفتن را با زندگی زیبا ،با شکوه سازیم
و ماندن را نزد همه فقط با محبت کردن دائم کنیم
اینگونه باشیم !زمان دل کندن ما از دیگران سرشار از دریای اشک خواهد شد و ماندن ما کنار همه با اقیانوس خواهش و عشق مرطوب 

 دوست عزیز بهای ماندن گرانتر از

 رفتن است  

پس اینگونه باشیم :همیشه با محبت ترین-ساده ترین - صادق ترین و ............. 

در قلب همه برای همیشه جائی داشته باشیم حتی در نبودمان

شاعر:مریم فارسی

نظرات 2 + ارسال نظر
یک دویت دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 10:40 http://liveline.blogfa.com

سلام دوست من
ممنون که به وبلاگم سر زدی.وبلاگت هم قشنگه هم با معنا.
از وبلاگ من هم بسیار بهتر موفق باشی

بی نام تنها دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 15:09 http://www.binametanha.blogfa.com



یاد آن شب که دلت روشن و مهتابی بود

خنده هایت همه زیبا ،سخنت آبی بود

مردم خسته همه خفته به شهر آرام

تو من را شب مهتابی کجا خوابی بود؟

مهربان بود نگاه تو به چشمم آن شب

مست بودی زسخن ،شعر می نابی بود

صبح رفتی و از آن پس زمانیست دراز

سهم من از همه دنیا غم و بی تابی بود

شادیم برگ درختی که شناور می رفت

آن جدایی پس از آن وصل چو گردابی بود

پشت این پنجره امشب به دلم جاری شد

یاد آن شب که دلت روشن و مهتابی بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد