شکستم و شکاندم................

 شکستم و شکاندم

شکاندم  خودم را با تمام وجود 

قلبم را فشردم  تا نشنوید صدای خرد شدنش را

اکنون چشمه ام رو به خشکیدن است 

رودخانه ای بودم خروشان و جوشان 

که می برد با خود همیشه قلوه سنگ های غصه را 

خشکیدم و خشکاندم اشک های درونم را 

کنون سنگین است دلم 

خدایا دلم را برای که باز کنم؟ 

من کنون در این دنیا چکار می کنم 

من را چرا تنها آفریدی؟ 

اگر من باید تنهاباشم؛ تو نیز تنهائی 

پس خدایا! چه فرقی بین من و توست در این دنیا؟ 

به دنبال .................. 

اکنون گنگ و مبهم رو به پایانم 

خدایا میدانی که

اشکانم بی کلکه 

 دلم بی غل و غش 

پس چرا داغونم؟ 

من در کدامین نقطه دنیا هستم؟ 

(شاعر:مریم فارسی)

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 23:42

با سلام دوست عزیز شرکت نوآوران صنعت اولین مجله موبایل خود را منتشر نموده است که هر ماه یک نسخه جدید از آن به وجود می آید لطفا از سایت ما دیدن نموده و لینک دانلود این مجموعه به نام دانستنیها و نوآوریها را در سایت خود قرار دهید .
و همچنین با عضویت در این سایت سی دی و دی وی دی رایگان هدیه بگیرید. حتما از قسمت فروش نرم افزارها دیدن کنید چون این مجموعه ها برای اولین بار در ایران تولید شده است شما هم می توانید نماینده فروش ما باشید .
لینک کتاب:
http://n-s.blogsky.com/1388/08/04/post-10/
لینک سی دی:
http://n-s.blogsky.com/1388/08/16/post-41/
سایت :
http://www.n-sco.orq.ir
لطفا این دعوت نامه را برای دوستان خود هم ارسال نمایید .
و همچنین لوگو ما را در وب لاگ یا وب سایت خود قرار داده و به ما اطلاع دهید تا ما هم لوگو شما را در وب خود قرار دهیم .
متشکریم

امیر سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 23:58

با "زیر" مخالفی بگـــو "بــم" بشوم


لبخند بـــزن مقابلت خــم بشوم



تو یک کلمه بگو که "حوّا " ی منی

من امضا می دهم که "آدم" بشوم

امیر چهارشنبه 20 آبان 1388 ساعت 00:03

لبخندت از بلـــــور باید بــــــــاشد

چشمت دریــــــای نور باید بـاشد



اصلا می دانی این همه زیبـایی

از نـــا محرم به دور بـــاید باشد ؟

مریم چهارشنبه 20 آبان 1388 ساعت 00:21 http://bayadehazrateeshgh.blogsky.com

سلام مریم خانم
من وبلاگ شما رو از وبلاگهای به روز شده یافتم !
مطالب تون روتا حدودی خوندم ... زیباست !


تنهایی نعمت بزرگیه که خداوند به بنده هایی تقدیم می کنه که میدونه تحملش رو دارند ، تنهایی زیباست ! اگه زیبا بهش نگاه کنیم ، شعار نمی خوام بدم ؛ اما اگه تلخ نگاش کنیم تلخ می گذره ! زمانه زمانه ی تنها زیستن است ! باید با تنهایی دوست بشی تا برات سخت نگیره !
حس هایی که نوشتی رو همرو درک میکنم ، چون خودم تجربه کردم ...

بی سرزمین تر از باد چهارشنبه 27 آبان 1388 ساعت 22:43 http://www.guitarebiseda.blogfa.com

عالیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
اما اشکمو در آوردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد