خدایا من ............

    

 

        خدایم

پازل شکسته دلم 

دیگر قابل جور شدن نیست 

تعدادی از قطعاتش از بین رفته؛تعدادی نیز مفقود 

خدایا چه کنم؟ 

چه کرده ام که باید اینگونه زندگی کنم؟ 

چرا باید فقط رفت؟ 

چرا آرزو را آفریدی؛در صورتی که دستیابی به کوچکترین و بزرگترین آن غیر ممکن است. 

خدایا چرا اینگونه؟ 

چرا یکرنگی را در دلها نذاشتی؟ 

چرا مرا بی دوست گذاشتی ؟ 

اگر بنا بود این زندگی را داشته باشم   

پس من در این دنیا چه میکنم؟ 

خدایا گناهم چه بود که فقط سایه ام ؛دوست من

غمم همراهم--- بلورهای اشکم تسکین دهنده من 

وتصویر درون آئینه ام تنها همدمم 

شاعر:مریم فارسی

نظرات 1 + ارسال نظر
میترا نصیری پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 17:38 http://iceheart3.blogspot.com/


سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم ، مطمئن باش بدون هیچ هزینه و وقت ، اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونید درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و غیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر 5 ماه $20 می گیری

مرسی
سلام
ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدید
اما من هیچی از وبلاگت سردر نیاوردم
ببخشید
اما میشه واضح خودت برام توضیح بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد