درد و دل عاشقانه

                                 

 

 

                   آسمان یک شب گفت:  

                       قصه ای ساز کن اینک با من 

                  هرچه اندیشیدم 

                          قصه ای تازه تر از تشنگی تلخ کویر 

                                                    ذهن در یاد نداشت 

    

                   قصه را تا گفتم 

                                          آسمان نعره زد و زار گریست.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جواد چهارشنبه 11 شهریور 1388 ساعت 20:43 http://mgk72.blogsky.com

سلام قشنگ بود
ولی این قدر غم ننویس
به ما هم سر بزن
نظر یادت نره
بای

مرسی از نظر قشنگتون

دوست دارم شاد باشم اما تا میام شادی کنم خدا یه غم بزرگ بهم میده

ببخشید دست خودم نبود

چشم

سعی میکنم

سر زدم نظر هم دادم

بازم از این کارا بکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد