غم

                              

                       

   

   ای شمع آهسته بسوز که شب دراز است.

 

      ای اشک آهسته بریز که غم زیاد است.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 09:22 http://bibahar.blogsky.com

با سلام. نمیدونم کدوم ترانه رو میگین. در بیشتر صفحات وبلاگم ترانه های مختلفی بچشم میخوره. منظورتون آخرین مطلبی بود که ماهها پیش نوشتم ؟ اسم خواانده علی لهراسبی و نام ترانه کوه. من دیروز وبلاگتون رو دیدم. بمحض اینکه شعری که در صفحه تون بود رو خوندم جملاتی توی ذهنم نقش بست و واستون نوشتم. در مورد وبلاگتون باید بگم خیلی سیاه مینویسید. یعنی خیلی تلخه. یعنی اینکه انگاری اتفاقی افتاده که شما رو وادار میکنه تا اینطور بنویسین. میشه بپرسم چی شده ؟ امیدوارم استنباطی که کردم درست نباشه و همه مون زندگی خوبی داشته باشیم. در خصوص این مطلب آخری هم که در وبلاگتون نوشتین یه شعر از شریعتی به ذهنم میرسه که : تا سحر ای شمع بر بالین من / امشب از بهر خدا بیدار باش / سایه ی غم ناگهان بر دل نشست / رحم کن امشب مرا غمخوار باش / آه ای یاران به فریادم رسید / ورنه مرگ امشب به فریادم رسد / ترسم آن شیرین تر از جانم ز راه / چون بدام من افتادم رسد. باز هم میام پیشتون بشرطی که شما هم بیاین. سپاس و بدرود

می خونه :
گفتی از یاد تو میرم
نه عزیزم مگه می شه


سلام
خوبید
مرسی از نظرتون
اما من تنها ترین ز اونی هستم که شما فکرش می کنین
تا الان هیچکس با من دوست واقعی نبوده
با هرکی دوست بودم(دختر) ضربه ای سخت خوردم
هم کلام ندارم
ببخشید اگه غمگین و تلخ
سعی می کنم شاد باشه

[ بدون نام ] دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 08:44 http://bibahar.blogsky.com

لطفا به این آدرس برید و مشخصات کامل این آهنگ رو ببینید :
http://www.semital.com/song/16500.htm

---------------
سلام - حالتون چطوره ؟ نوشتید : با هرکی دوست بودم(دختر) ضربه ای سخت خوردم
شما دخترید یا پسر؟
در ضمن من منظورتون رو متوجه نشدم که نوشتید ضربه ای سخت خوردید و تنهاتر از اونی هستید که من فکرشو میکنم.
منتظرم.

سلام
منم نمی دونم
من دخترم
اسمم مریم
من همیشه با دخترها ارتباط برقرار می کنم
البته از روی یک تجربه
اما هیچ وقت هیچکدام آنها در سخت ترین شرایط زندگی دوستم نبودند
وقتی به یه هم صحبت .شنونده.کمک در شرایط سخت مالی-
احساسی-و..........
همیشه خودم همدم و تسکین دهنده خودم بودم.
به خاطر این میگم تنهام
نتونستم ...........
همیشه خودم آنها رو شاد میکنم-میخندونم-هدیه می خرم- گوش می کنم-اگر کاری دارند انجام میدهم-اما:((

iutab چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 18:26 http://iutab.com

با سلام خدمت شما وبلاگ نویس محترم
سیستم تبادل پیوند یوتاب در زمینه تبادل پیوند هوشمند با وبلاگها و وبسایتها مبتنی بر پایه تبادل پیوند دوطرفه و ویژه راه اندازی گردید
از شما دوست عزیز هم دعوت بعمل می اید تا با ما تبادل لینک نمایید
برای اینکار شما نیاز به تایید و مکاتبه و دردسرهای معمول را ندارید
به وبسایت ما آمده و روی تبادل لینک کلیک نمایید و لینک خود را در عرض کمتر از چند ثانیه ثبت و مشاهده کنید
البته از قبل می بایست ما را لینک کرده باشید
لطفا توجه کنید که در پایان لینکی که به ما میدهید اسلش / درج نگردد
این سیستم را با لینک باکس اشتباه نگیرید! این سیستم با مطالعات ویژه و با استفاده از پیوندبازخود از خوردی نامتقارن کار می کند به گونه ای که بهترین بازده را در موتورهای جستجو و بخصوص گوگل خواهد داشت
اولویت قرارگیری لینکها بر حسب زمان ثبت است پس هرکس زودتر لینک خود را ثبت نماید جایگاه بالاتری را در اختیار میگیرد این مورد را حتی مدیریت سیستم هم نمیتواند تغییر بدهد! که در نوع خود بینظیر است
منتظر شما هستیم
موفق و پاینده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد